Elyapımı Elektrikli Scooter !

EL YAPIMI ELEKTRİKLİ SCOOTER !


Merhaba arkadaşlar;


Sizlere çocukluğumdan beri yapmayı hayal ettiğim fakat geçen seneye kadar yapmaya fırsat bulamadığım bir projemden bahsedicem.
Her çocuğun kendine özgü hayalleri vardır.Ne bilim işte son model araba almak, lüks evlerde oturmak gb. hayaller işte. Tabi benimde böyle hayallerim olmuştur fakat bu tür hayaller benim için hep ikinci plandaydı. Birinci planda ise elektrik tutkum vardı. Elektrik-elektronik ve bilişim teknolojileri alanında kendimi geliştirmek için bugune kadar çok uğraştım.Ve bu uğraşların sonunda kendi projelerimi üretmeye başladım. Elektrikli scooter'da bu projelerimden bir tanesi.
İlk olarak bu projeyi yapmak istedimde çevremdekilerden farklı tepkiler aldım.Bilirsiniz işte neden yapmaya uğraşıyorsun, değmez,hazır al daha iyi,böle maddi açıdan çok pahalıya patlar, kolay bir iş değil onu yapmak,yapmaya başladıktan sonra sıkılıp bırakırsın vs. işte birçok şey söylediler ama ben kafaya koymuştum bir kere yapacaktım.Normalde daha öncelerden yapmak istemiştim ama maddi olarak bir desteğim olmadığı için yapamadım.Taki geçen sene stajyer olarak bir plazada işe başlayana kadar.

Artık maddi açıdanda bir desteğim vardı ve yavaş yavaş scooter'ı yapmakta kullanacağım parçaları almaya başladım.Scooter'ı yapmak için birde teknik bir atölyeye ihtiyacım vardı ve çalıştığım plazanında böyle bir
atölyesi vardı ve bana yapmamda yardımcı olacak teknisyen abilerde. Artık benim hesaplarıma göre yapmak için herşey hazırdı ve yapmaya başladım.Dışardan göründüğü kadar kolay deildi.Hesapların çoğunda oynamalar yaptım.Bu süreçte bir çok deneyimim oldu teknik açıdan. Üç aylık bir süre sonunda scooter'ın yapımını bitirdim ve ilk deneme sürüşlerini kendim yaptım.Ufak tefek kazalar oldu deneme sürüşleri sıra
sında.Son ayarlardan sonra projem kullanılabilir hale geldi ve anladımki çalışıp azmettikten sora yapamayacağımız hiç bir şey yok. İlk başlarda yapmamamı söyleyen kişiler scooter'a bindikten sonra aynısından kendilerinede yapmamı istediler ve projeye başlamadan önceki söledikleri kelimeleri
geri aldılar.Şimdi scooter'ı bir çok yere giderken kullanıyorum ve gerçekten uğraşlarıma değdiğini düşünüyorum.

Bu konuyla ilgilenen arkadaşlarımız olursa kendilerine elimden geldiğince yardımcı olabilirim.


İletişim : fatih_sen16@hotmail.com





7 Response to "Elyapımı Elektrikli Scooter !"

  1. hakan aslan says:

    ula helal olsun...ula afferin...ula yaman adamsın...:D

    Adsız says:

    vaybe dostum eline saglik yeni calismalar bekliyoruz senden

    Adsız says:

    bize önerebilecegin daha küçük bir motor varmı torku güclü olanından msn adresım susku.02.44@hotmail.com yardımcı olursan sevınırım

    raki says:

    abi bunda fren yokmu

    evet var

    Adsız says:

    seninle iletişime geçebilirmiyim ben de yapmak istiyorum facen varsa konuşalım https://www.facebook.com/gorkem.daggecen

    Unknown says:

    Malzemeler ne

Yorum Gönder

Yorum Yazarken Lütfen Aşağılayıcı ve Argo Kelimeler Kullanmayınız.