Elyapımı Projeksiyon Cihazı

Merhaba arkadaşlar;




Sizlere lise 3'te bana verilen bir dönem ödevimden bahsedicem.

Sınıf öğretmenim tarafından 2 yıl önce dönem ödevi olarak çıkma malzemelerden elyapımı bir projeksiyon cihazı istediler ve bu dönem ödevini benimle beraber beş kişilik bi gruba verdiler.


İlk başlarda yapımı kolay gözüken bi ödevdi bana göre fakat daha sonraları bizi çok uğraştırıcanı anlamıştım.

Gerçekten bazı ince hesaplar insanın sabrını zorluyodu.




Beş arkadaş iyice bir araştırdık bu konuyu ve malzeme listemizi tamamladıktan sonra yapımına başladık.

Bazı arkadaşlar sıkıldılar bazıları pes etti ama sonunda 1 aylık süre zarfında cihazın yapımını tamamladık.

Genel olarak çok eğlenceliydi.Fakat 2.dönem boyunca bu ödeve konsantre olmuştuk dersleri boşvermiştik.

projeksiyonun yapımı biraz daha uzun sürseydi sınıfta bile kalabilirdik ama 1 buçuk aylık bi süre zarfında ders açığımızı kapattık.
Sizler için aşağıda resimlerini yayınlıyorum. İlgilenen arkadaşlar olursa yardımcı olurum.


İletişim : fatih_sen16@hotmail.com









2 Response to "Elyapımı Projeksiyon Cihazı"

  1. Unknown says:

    MERHABA FATİH BEN DE YAPMAK İSTİYORUM BANA YARDIMCI OLUR MUSUN ?

    Sen sorularını sor ben yardımcı olayım

Yorum Gönder

Yorum Yazarken Lütfen Aşağılayıcı ve Argo Kelimeler Kullanmayınız.