Kağıthane Bisiklet Grubu



Arkadaşlar Merhaba

Kağıthane de katılmak için uzun zamandır bisiklet grubu arıyorum. Fakat diğer ilçelerde olmasına rağmen Kağıthane de böyle bir gruba rastlamadım. Kendim doğma büyüme kağıthaneli olduğum için olsa gerek madem bir bisiklet grubumuz yok ilk adımı kendim atayım dedim. Kağıthane ve yakınlarında oturan bisiklet kullanıcılarını bu gruba davet ediyorum.
Katılmak isteyen arkadaşlar bu yazının altına yorum atarlarsa bir araya gelip güzel istanbul turlarına başlarız inşaallah.

Carraro Sportive 224 - Şehir Bisikleti

1 Response to "Kağıthane Bisiklet Grubu"

  1. Unknown says:

    Merhaba ismim burak. Bisiklet forumda boyle bir başlık var. Buradan bisikletcilere daha hizli ulaşabiliriz.


    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=53221&fb_action_ids=500878180044076&fb_action_types=og.comments&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582

Yorum Gönder

Yorum Yazarken Lütfen Aşağılayıcı ve Argo Kelimeler Kullanmayınız.