Arko Avokado Krem

 

Merhaba sevgili okurlarım, 
Sizlere bugün Değerli Yağlar Serisinden olan Arko Avokado Yağı kreminden bahsetmek istiyorum. Krem yumuşak yapısı ile cildi, mis gibi kokusu ile de ruhu rahatlatıyor. Özellikle
benim gibi kuru bir cilde sahipseniz kış aylarında kurtarıcınız oluyor. Arko Avokado Krem, kolay sürülebilen bir yapıya sahip. Ayrıca çabuk emiliyor ve ciltte yağlılık hissi bırakmıyor. 60 ml,250 ml ve sprey kutu seçenekleri ile yanınızda rahatça taşıyabileceğiniz bir ürün. 10 tl ile 25 tl arasında değişen fiyatlara sahip. Çeşitli mağazalarda , indirimi takip ettiğinizde çok uygun fiyata alabileceğiniz bir ürün.

 250ml olan ürün uzun süre gidiyor. Krem el, yüz ve vücut için kullanılabiliyor. Arko Nem, diğer ürünlerin yapay bir kokusunun aksine sizi içine çeken bir kokuya sahip. Sivilceler üzerindeki etkisi konusunda henüz herhangi bir olumsuzluk görmedim. Duştan çıktıktan sonra kuruyan cildime şifa oluyor. Cildim yumuşacık oluyor. 24 saat kadar da sürüyor. Kış aylarında en ufak soğuktan etkilenen cildim için mini boyunu sürekli çantamda taşıy orum. Hiç denemediyseniz bile sırf kokusu için bile almanızı tavsiye ederim. Sizlerde deneyimlerinizi bizlerle paylaşırsanız sevinirim. Sağlıklı günler.  

0 Response to "Arko Avokado Krem"

Yorum Gönder

Yorum Yazarken Lütfen Aşağılayıcı ve Argo Kelimeler Kullanmayınız.